میزان اثربخشی فناوری اطلاعات (ICT)

1-6-2- متغیر وابسته

سبک های یادگیری واگرا، جذب کننده، همگرا، انطباق یابنده

1-6-3- متغیر های مداخله گر یا جانبی

جنسیت، مدرک تحصیلی، سن، رشته تحصیلی

 

1-7- محدودیت های تحقیق

  • محدودیت تعمیم پذیری: این تحقیق به شرطی قابل تعمیم به جوامع دیگرخواهد بود که شرایط همین جامعه را داشته باشند.
  • محدودیت زمانی : این تحقیق در سال تحصیلی 92 -1391 انجام گرفته است
  • محدودیت مکانی: تحقیق محدود به مدارس ابتدایی منطقه دو شهر تهران است.

 

1-8- چهارچوب نظری تحقیق

فصل اول: کلیات

فصل دوم: پیشینه پژوهش

فصل سوم : روش تحقیق

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل اطلاعات

فصل پنجم:  خلاصه و نتیجه گیری

 متن فوق بخش هایی از این پایان نامه بود

برای دیدن جزئیات بیشتر ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:

پایان نامه روانشناسی

لینک متن کامل پایان نامه فوق با فرمت ورد

این مطلب رو هم توصیه می کنم بخونین:   پایان نامه ارشد مقایسه اثربخشی مدیریت استرس و حل مساله اجتماعی درتعلل ورزی تحصیلی دانش آموزان

دیدگاهتان را بنویسید