در پژوهش حاضر سبکهای یادگیری کلب بوسیله یک پرسشنامه 17 سوالی اندازه گیری شده است.

فناوری اطلاعات و ارتباطات

در پژوهش حاضر فناوری اطلاعات بوسیله میزان بهره وری که دانش آموزان از کامپیوتر و سی دی های آموزشی و محتوای الکترونیکی دروس مختلف و فیلم ها و بازی های آموزشی در یادگیری دروس مختلف می برند اطلاق می شود.

 

1-5فرضیه‌های تحقیق

1-5-1- فرضیه اصلی

تاثیرفناوری اطلاعات (ICT) بر سبک های مختلف یادگیری کلب .

1-5-2- فرضیه  های فرعی

  • فناوری اطلاعات (ICT) برسبک یادگیری واگرا در جامعه آماری مورد نظر تاثیر مستقیم دارد.
  • فناوری اطلاعات (ICT) با سبک یادگیری جذب کننده در جامعه آماری مورد نظر تاثیر مستقیم دارد.
  • فناوری اطلاعات (ICT) با سبک یادگیری همگرا در جامعه آماری مورد نظر تاثیر مستقیم دارد.
  • فناوری اطلاعات (ICT) با سبک یادگیری انطباق یابنده درجامعه آماری مورد نظر تاثیر مستقیم دارد.
  • مقایسه تاثیر فناوری اطلاعات (ICT) بر هر یک از سبک های فوق در دانش آموزان دختر و پسر در پایه پنجم و ششم دوره ابتدایی آموزش و پرورش شهر تهران.

 متن فوق بخش هایی از این پایان نامه بود

برای دیدن جزئیات بیشتر ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:

پایان نامه روانشناسی

لینک متن کامل پایان نامه فوق با فرمت ورد

این مطلب رو هم توصیه می کنم بخونین:   دانلود پایان نامه معلولیت و تصویرسازی از افراد معلول در فیلم‌های منتخب
دسته‌ها: دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید