3 1 : اهداف تحقیق

هدف این تحقیق مطالعه ی  تأثیر آموزش به روش سخنرانی و بحث گروهی بر یادگیری مهارت خودآگاهی دانش آموزان پسر دوره ی راهنمایی شهرستان تویسرکان و مقایسه آنهاست .

 4 1 : فرضیه های تحقیق

1 –  بین میزان اثربخشی آموزش به روش بحث گروهی و سخنرانی در یادگیری مهارت خودآگاهی تفاوت وجود دارد .

2 – آموزش به روش بحث گروهی بر یادگیری مهارت خودآگاهی دانش آموزان تأثیر دارد .

3 – آموزش به روش سخنرانی بر یادگیری مهارت خودآگاهی دانش آموزان تأثیر دارد .

5 1 : تبیین متغیرهای تحقیق

  • متغییر مستقل[1] روش آموزشی است که بر اساس روش های سخنرانی و بحث گروهی ارائه می شود .
  • متغییر وابسته[2] شامل میزان یادگیری مهارت خودآگاهی است که به عنوان یکی از کلیدی ترین مهارت های زندگی که به حساب می آید .
  • متغییر کنترل2 شامل : جنسیت ، مقطع تحصیلی ، سن و پایه ی تحصیلی و نیز نوع مدرسه ( دولتی ) است .

 

 متن فوق بخش هایی از این پایان نامه بود

برای دیدن جزئیات بیشتر ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:

پایان نامه روانشناسی

لینک متن کامل پایان نامه فوق با فرمت ورد

این مطلب رو هم توصیه می کنم بخونین:   دانلود پایان نامه ارتباط هوش کلامی با آموزش به شیوه قصه گویی
دسته‌ها: دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید