1-6-1. فرضیه کلی:

فعالیت های فوق برنامه برخودکارآمدی و عملکردتحصیلی دانش آموزان دخترمقطع راهنمایی شهرستان بندرعباس اثر دارد.

 

 

1-6-2. فرضیات اختصاصی:

فعالیت های فوق برنامه برخودکارآمدی دانش آموزان دخترمقطع راهنمایی شهرستان بندرعباس اثر دارد.

فعالیت های فوق برنامه بر عملکردتحصیلی دانش آموزان دخترمقطع راهنمایی شهرستان بندرعباس اثر دارد.

 

1-7 محدوده تحقیق

1-7-1 محدوده مکانی:

شامل مدارس راهنمایی منطقه 1  شهرستان بندرعباس انجام شد.

1-7-2 محدوده زمانی:

این تحقیق در بهار و تابستان( نیمه اول سال) 1393 انجام شد.

1-8 تعریف واژه ها و اصطلاحات تحقیق

1-8-1. تعریف مفهومی:

 

فعالیت های فوق برنامه

به مجموعه ای از تجارب، فعالیت ها و فرصت هایی گفته می شود، که در درون یا خارج از کلاس درس طراحی و اجراء می شوند و اهدافی  نظیر: رفع نارسایی های برنامه درسی، غنی سازی برنامه ها به منظور تعمیق یادگیری، توجه به استعدادها، نیازها و علایق متفاوت شاگردان، کمک به پرورش توانایی ها ی فردی آنان و دگرگون ساختن محیط آموزشی و تبدیل آن را دنبال می کند( احمدی، 1381).

 متن فوق بخش هایی از این پایان نامه بود

برای دیدن جزئیات بیشتر ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:

پایان نامه روانشناسی

لینک متن کامل پایان نامه فوق با فرمت ورد

این مطلب رو هم توصیه می کنم بخونین:   پایان نامه ارشد رابطه بین سبک های شناختی و یادگیری خود تنظیمی با دست برتری در بین دانشجویان
دسته‌ها: دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید