• روایی امتحانات­نهایی دروس ادبیات­فارسی و زیست­شناسی رشته تجربی سال سوم متوسطه چگونه است؟
  • آیا سوالات امتحانات نهایی از لحاظ ساختاری از مطلوبیت کافی برخوردار است؟
  • آیا سوالات امتحانات نهایی از نسبت روایی محتوایی مطلوب برخوردارند؟
  • توزیع طبقه­بندی سوالات امتحانات­نهایی بر اساس سطوح یادگیری چگونه است؟
  • آیا سوالات امتحانات نهایی، تمام فصل­های کتاب را به طور منطقی تحت پوشش قرار داده است؟
  • اعتبار امتحانات­نهایی دروس ادبیات­فارسی و زیست­شناسی رشته تجربی سال سوم متوسطه چگونه است؟
  • آیا امکان مقایسه نمرات دانش­آموزان به صورت معتبر وجود دارد؟
  • آیا می توان دشواری سوالات را به طور معتبری اندازه گیری کرد؟
  • آیا نمرات اختصاص داده شده توسط مصححان، اعتبار لازم را دارد؟
  • با تغییر تعداد سطوح رویه­ها، چه تغییری در اندازه­ی ضرایب تعمیم­پذیری بوجود می­آید؟
  • آیا سوالات امتحانات­نهایی بر اساس CTT از ویژگی­های روان­سنجی مطلوب برخوردارند؟
  • تجزیه و تحلیل شاخص­های سوال در مدل کلاسیک بر اساس داده­های خام به چه صورتی است؟
  • تجزیه و تحلیل شاخص­های سوال در مدل کلاسیک بر اساس داده­های کدگذاری شده به چه صورتی است؟
  • آیا سوالات امتحانات­نهایی بر اساس IRT از ویژگی­های روان­سنجی مطلوب برخوردارند؟
  • وضعیت قبولی آزمودنی­ها و توزیع نمرات آنها در هر یک از دروس مورد مطالعه چگونه است؟
  • آیا تفاوتی در عملکرد آزمودنی­های دختر و پسر در امتحانات­نهایی وجود دارد؟
  •  متن فوق بخش هایی از این پایان نامه بود

    برای دیدن جزئیات بیشتر ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:

    پایان نامه روانشناسی

    لینک متن کامل پایان نامه فوق با فرمت ورد

    این مطلب رو هم توصیه می کنم بخونین:   پایان نامه ارشد تعیین فاصله بین برنامه درسی اجراشده وآموخته شده علوم تجربی پایه سوم راهنمایی
    دسته‌ها: دسته‌بندی نشده

    دیدگاهتان را بنویسید