تعیین میزان تغییرات نشانه­های اضطراب اجتماعی بر اساس متغیرهای حساسیت اضطرابی، عدم تحمل بلاتکلیفی و ذهن ­آگاهی در دانشجویان با توجه به جنسیت.

ب- اهداف فرعی:

1- تعیین میزان رابطه دوگانه نشانه­های اضطراب اجتماعی با حساسیت اضطرابی در دانشجویان با توجه به جنسیت.

2- تعیین میزان رابطه دوگانه نشانه­های اضطراب اجتماعی با عدم تحمل بلاتکلیفی در دانشجویان با توجه به جنسیت.

3- تعیین میزان رابطه دوگانه نشانه­های اضطراب اجتماعی با ذهن­ آگاهی در دانشجویان با توجه به جنسیت.

 

1-2-  فرضیه‌های تحقیق

1- بین نشانه­های اضطراب اجتماعی و حساسیت اضطرابی در نمونه دانشجویی رابطه مثبت وجود دارد.

2- بین نشانه­های اضطراب اجتماعی و عدم تحمل بلاتکلیفی در نمونه دانشجویی رابطه مثبت وجود دارد.

3- بین نشانه­های اضطراب اجتماعی و ذهن ­آگاهی در نمونه دانشجویی رابطه منفی وجود دارد.

4- حساسیت اضطرابی، عدم تحمل بلاتکلیفی، و ذهن ­آگاهی سهم قابل توجهی از تغییرات نشانه­های اضطراب اجتماعی را در نمونه دانشجویی تبیین می­کنند.

5- سهم حساسیت اضطرابی، عدم تحمل بلاتکلیفی و ذهن ­آگاهی در تبیین نشانه­های اضطراب اجتماعی در زنان و مردان متفاوت است.

 متن فوق بخش هایی از این پایان نامه بود

برای دیدن جزئیات بیشتر ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:

پایان نامه روانشناسی

لینک متن کامل پایان نامه فوق با فرمت ورد

این مطلب رو هم توصیه می کنم بخونین:   پایان نامه ارشد نقش بیماری ها در دوران کودکی و نوجوانی در گرایش افراد به مواد مخدر
دسته‌ها: دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید